• Radno vrijeme
    Pon – pet: 07.00 – 15.00 sati

  • Kontaktirajte nas korisnik041@socskrb.hr

Centar za socijalnu skrb Križevci

Dana 18.prosinca 2018.godine KTC Križevci je povodom božićnih i novogodišnjih blagdana donirao paketima socijalno ugrožene obitelji s područja mjesne nadležnosti Centra za socijalnu skrb Križevci.

Donirano je 40 paketa sa živežnim namirnicama i higijenskim potrepštinama, vrijednost paketa je 500 kuna. Zahvaljujemo tvrtki KTC Križevci što je i ove godine pokazala socijalnu osjetljivost te se uključila u pomaganje najugroženijima.

prevencija slika novo 11 12 2018

U četvrtak 06.prosinca, u Gradskoj knjižnici “Franjo Marković” Križevci udruga “HERA” u suradnji sa Međuresornim timom za prevenciju nasilja nad ženama i nasilja u obitelji Koprivničko-križevačke županije organizirala je edukaciju koja je bila namijenjena stručnim osobama koje se u svome radu susreću sa ženama žrtvama nasilja i žrtvama obiteljskog nasilja.

Stručna predavanja održale su : Ella Selak Bagarić, psihologinja u Poliklinici za djecu i mlade Grada Zagreba, Branka Žigante Živković, sutkinja Visokog prekršajanog suda u Zagrebu, Suzana Kikić, predavačica u Policijskoj akademiji, te Sanela Štubelj, psihologinja u Savjetovalištu za žrtve obiteljskog nasilja u udruzi “HERA”.

Na edukaciji su sudjelovali/e predstavnici/e Centara za socijalnu skrb Križevci i Koprivnica, policijske službenice Policijske uprave Koprivničko-Križevačke, Policijske postaje Križevci, djelatnice Osnovne škole Ljudevita Modeca Križevci i Osnovne škole “Vladimir Nazor” Križevci, djelatnice Centra za pružanje usluga u zajednici Svitanje Koprivnica, savjetnica Općinskog državnog odvjetništva Koprivnica, sutkinja Općinskog suda Koprivnica, voditelj Ispostave Križevci, Zavoda za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke županije, predstavnice organizacija civilnoga društva.
Edukacija je organizirana u sklopu kampanje 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama koja je započela 25.studenog Međunarodnim danom borbe protiv nasilja nad ženama i završava 10. prosinca Međunarodnim danom ljudskih prava.

Edukacija je dio aktivnosti projekta “Aktivno protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji” kojeg financijski podržava Grad Križevci i Koprivničko – križevačka županija.

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-5

U Križevcima, 23.11.2018. godine

SECURITAS HRVATSKA d.o.o.

Zagrebačka cesta 145A

10 000 Zagreb

OIB: 33679708526

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

Preuzmite poziv

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-6

U Križevcima, 23.11.2018. godine

Zaštita Pretorijanska Garda

za zaštitne i istražne djelatnosti

braniteljska zadruga, Daruvar

Ivana Mažuranića 22

43 500 Daruvar

OIB: 78444549512

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

Preuzmite Poziv

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-4

U Križevcima, 23.11.2018. godine

BOXER d.o.o.

Pavla Radića 44

33 000 Virovitica

OIB: 73479804186

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

 Preuzmite Poziv na dostavu ponude

PRAVO NA PRISTUP INFORMACIJA

Pravo na pristup informacijama je pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji,

odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom.