• Radno vrijeme
    Pon – pet: 07.00 – 15.00 sati

  • Kontaktirajte nas korisnik041@socskrb.hr

Centar za socijalnu skrb Križevci

Novosti

Novosti (114)

Ponedjeljak, 23.veljače 2015 godine

Dana 23.veljače 2015.godine u maloj dvorani Hrvatskog doma u Križevcima održana je Kick off konferencija projekta „Zajedno za mame“ koji se provodi u okviru instrumenta Jačanje sposobnosti organizacija civilnoga društva za pružanje socijalnih usluga HR.5.2.04, u okviru prioritetne osi 5 Jačanje uloge civilnog društva za bolje upravljanje i mjere 5.2 „Jačanje uloge organizacija civilnog društva (OCD-ova) za društveno-gospodarski rast i demokratski razvoj“, Operativnog programa „Razvoj ljudskih potencijala“ 2007.-2013.

Projekt provodi Udruga roditelja „Korak po korak“ u partnerstvu s Udrugom žena „HERA“ Križevci, Udruženjem „Djeca prva“ i Centrom za socijalnu skrb Križevci.

Projekt je usmjeren na umrežavanje i osnaživanje organizacije civilnoga društva za pružanje socijalnih usluga maloljetnim i mladim majkama u riziku od socijalne isključenosti primjenom modela „Mama je mama“ udruge roditelja „Korak po korak“, s ciljem osnaživanja organizacije civilnoga društva za primjenu standarda kvalitete u pružanju socijalnih usluga maloljetnim i mladim majkama u riziku od socijalne isključenosti, te umrežavanja organizacije civilnog društva s institucionalnim pružateljima socijalnih usluga radi osiguravanja kvalitetne pomoći i podrške maloljetnim i mladim majkama u riziku od socijalne isključenosti na području Koprivničko-križevačke županije. Na Kick off konferenciji predstavljene su partnerske organizacije, ciljevi i plan aktivnosti projekta “Zajedno za mame”, te njegova važnost za lokalnu zajednicu.

Vezano na nemile događaje na Pagu i tragično stradanje djece osjećamo dužnost da kao struka damo podršku kolegama iz Centra za socijalnu skrb Zadar. Stoga smo se okupili dana 08.03.2019.godine u 12,00 sati ispred zgrade Centra za socijalnu skrb Križevci kako bi izrazili nezadovoljstvo stanjem u sustavu socijalne skrbi i pružili podršku zaposlenicima Centra za socijalnu skrb Zadar na koje se baca krivnja i odgovornost za nemili događaj na Pagu kao i mnogo puta ranije u sličnim situacijama.

Ovim okupljanjem željeli smo pružiti moralnu podršku prvenstveno kolegicama i kolegama iz Centra za socijalnu skrb Zadar koji su se našli u središtu hajke traženja krivca za monstruozan zločin koji se dogodio na Pagu i ukazujemo na nezadovoljstvo načinom na koji se rješavaju problemi dugogodišnje zapuštenosti sustava socijalne skrbi. Srećom sva djeca su preživjela i uspješno se oporavljaju od ozljeda.

Ovaj slučaj kao i mnogi do sada pokazali su da se javnost tek nakon što se dogodi neka tragedija upoznaje s radom socijalne službe. Ovoga puta, prvenstveno zahvaljujući našem Sindikatu, u prvi plan istaknuti su problemi zaposlenika u sustavu socijalne skrbi i odbačena je mogućnost da se smjenom ili kažnjavanjem jedne osobe ti problemi sakriju od javnosti.

Mi, zaposlenici u sustavu najbolje znamo s kakvim se problemima i preprekama svakodnevno susrećemo u radu. Prvenstveno tu je nedovoljan broj stručnog kadra svih profila, normativi koji ne prate stvarne potrebe korisnika i daleko su od standarda zemalja članica EU, loši i neadekvatni radni prostori, nedostatak sredstava za rad samo su neki od naših svakodnevnih problema. Svjesni smo da ne postoji idealno rješenje, ali smo jednako svjesni da se sadašnje stanje može popraviti, međutim to je nemoguće bez stvarne želje za promjenama i potpore ministarstva i Vlade.

Nakon godina ukazivanja na probleme, nebrojenih dopisa, mailova, sms poruka, telefonskih poziva od strane Sindikata, i uglavnom, ignoriranja od strane Ministarstva i Vlade smatramo da je došao trenutak kada bi se svi zaposlenici u sustavu socijalne skrbi trebali ujediniti u traženju poboljšanja uvjeta rada u sustavu.

Ovo okupljanje neka bude prvi korak k tom cilju.

                                        

                                                                       ZASLUŽUJEMO VIŠE I BOLJE

                                                                                                           Djelatnici Centra za socijalnu skrb Križevci

Objavljeno u Novosti
Četvrtak, 10 Siječanj 2019 10:47

Projek resocijalizacije

Napisao/la

Dana 18.prosinca 2018.godine KTC Križevci je povodom božićnih i novogodišnjih blagdana donirao paketima socijalno ugrožene obitelji s područja mjesne nadležnosti Centra za socijalnu skrb Križevci.

Donirano je 40 paketa sa živežnim namirnicama i higijenskim potrepštinama, vrijednost paketa je 500 kuna. Zahvaljujemo tvrtki KTC Križevci što je i ove godine pokazala socijalnu osjetljivost te se uključila u pomaganje najugroženijima.

Objavljeno u Novosti

prevencija slika novo 11 12 2018

U četvrtak 06.prosinca, u Gradskoj knjižnici “Franjo Marković” Križevci udruga “HERA” u suradnji sa Međuresornim timom za prevenciju nasilja nad ženama i nasilja u obitelji Koprivničko-križevačke županije organizirala je edukaciju koja je bila namijenjena stručnim osobama koje se u svome radu susreću sa ženama žrtvama nasilja i žrtvama obiteljskog nasilja.

Stručna predavanja održale su : Ella Selak Bagarić, psihologinja u Poliklinici za djecu i mlade Grada Zagreba, Branka Žigante Živković, sutkinja Visokog prekršajanog suda u Zagrebu, Suzana Kikić, predavačica u Policijskoj akademiji, te Sanela Štubelj, psihologinja u Savjetovalištu za žrtve obiteljskog nasilja u udruzi “HERA”.

Na edukaciji su sudjelovali/e predstavnici/e Centara za socijalnu skrb Križevci i Koprivnica, policijske službenice Policijske uprave Koprivničko-Križevačke, Policijske postaje Križevci, djelatnice Osnovne škole Ljudevita Modeca Križevci i Osnovne škole “Vladimir Nazor” Križevci, djelatnice Centra za pružanje usluga u zajednici Svitanje Koprivnica, savjetnica Općinskog državnog odvjetništva Koprivnica, sutkinja Općinskog suda Koprivnica, voditelj Ispostave Križevci, Zavoda za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke županije, predstavnice organizacija civilnoga društva.
Edukacija je organizirana u sklopu kampanje 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama koja je započela 25.studenog Međunarodnim danom borbe protiv nasilja nad ženama i završava 10. prosinca Međunarodnim danom ljudskih prava.

Edukacija je dio aktivnosti projekta “Aktivno protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji” kojeg financijski podržava Grad Križevci i Koprivničko – križevačka županija.

Objavljeno u Novosti
Petak, 23 Studeni 2018 09:35

Poziv na dostavu ponude Securitas Hrvatska

Napisao/la

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-5

U Križevcima, 23.11.2018. godine

SECURITAS HRVATSKA d.o.o.

Zagrebačka cesta 145A

10 000 Zagreb

OIB: 33679708526

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

Preuzmite poziv

Objavljeno u Novosti
Petak, 23 Studeni 2018 09:34

Poziv na dostavu ponude Pretorijanska garda

Napisao/la

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-6

U Križevcima, 23.11.2018. godine

Zaštita Pretorijanska Garda

za zaštitne i istražne djelatnosti

braniteljska zadruga, Daruvar

Ivana Mažuranića 22

43 500 Daruvar

OIB: 78444549512

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

Preuzmite Poziv

Objavljeno u Novosti
Petak, 23 Studeni 2018 09:32

Poziv na dostavu ponude Boxer

Napisao/la

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-4

U Križevcima, 23.11.2018. godine

BOXER d.o.o.

Pavla Radića 44

33 000 Virovitica

OIB: 73479804186

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

 Preuzmite Poziv na dostavu ponude

Objavljeno u Novosti
Petak, 23 Studeni 2018 09:30

Poziv na dostavu ponude Protecta Horvat

Napisao/la

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB KRIŽEVCI

Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci

OIB: 22165957758

KLASA: 406-01/18-02/9

URBROJ: 2137-92-01/01-18-3

U Križevcima, 23.11.2018. godine

PROTECTA HORVAT d.o.o.

Brezovac, Mlinska 11

43 000 Bjelovar

OIB:19052928794

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, OIB: 22165957758, upućuje poziv na dostavu ponuda. Sukladno čl. 15. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., broj: 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je pružanje usluga privatne zaštite-tjelesne zaštite sukladno Troškovniku iz djela II. ovog Poziva.

Opis predmeta nabave: obavljanje poslova zaštite osoba i imovine u prostoru naručitelja

Procijenjena vrijednost nabave: 71.200,00 kuna bez PDV-a

  1. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

-          Način izvršenja: ugovor,

-          Rok izvršenja: kontinuirano pružanje usluga privatne zaštite- tjelesne zaštite tijekom cijelog važenja ugovora,

-          Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci uz obveznu mogućnost raskida,

-          Rok valjanosti ponude: 8 dana od dana otvaranja ponude,

-          Mjesto izvršenja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, Križevci,

-          Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje u roku od 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Centar za socijalnu skrb Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, s naznakom „Račun za predmet nabave: pružanje usluga tjelesne zaštite osoba i imovine“,

-          Cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja; cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,

-          Kriterij za odabir ponude: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva): ekonomski najpovoljnija ponuda,

-          Dokazi sposobnosti (ako je primjenjivo):

-          Ostalo: (jamstva, ugovorne kazne, odredbe o podizvoditeljima,…)

  1. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

-          Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)

-          Dokazi (traženi dokumenti)

-          Jamstva

-          Potpisani prijedlog ugovora

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.

Molimo da Vašu ponudu dostavite:

-          Rok za dostavu ponude: 30.11.2018. godine do 15,00 sati

-          Način dostave ponude: poštom

-          Mjesto dostave ponude: Križevci, Ulica bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci

Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda te način otvaranja ponuda:

Otvaranje ponuda će se održati u prostorijama naručitelja dana 03.12.2018. godine, otvaranje ponuda nije javno.

  1. OSTALO

Obavijest o vezi predmeta nabave: Kontakt osoba: Tomislav Cimaš, 048/ 682-946, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Obrazac 3a

TROŠKOVNIK

Predmet nabave: __________________________________________

Ponuditelj nudi cijene Predmeta nabave putem ovog Troškovnika te je obvezan nuditi, odnosno ispuniti sve stavke Troškovnika. Nije prihvatljivo precrtavanje ili korigiranje zadane stavke Troškovnika. (ubaciti tablicu troškovnika sa opisom stavki, jedinicom mjere, jediničnom cijenom, ukupnom cijenom stavi bez PDV-a, iznos PDV-a, ukupnom cijenom sa PDV-om)

_____________________________

(ime i prezime ovlaštene osobe

Ponuditelja, potpis i ovjera)


Obrazac 4

PONUDBENI LIST
Predmet nabave:
Naručitelj: Centar za socijalnu skrb Križevci, ul. Bana Josipa Jelačića 5, 48260 Križevci, OIB: 22165957758
Odgovorna osoba Naručitelja: Jakopović Sanja, dipl. soc. rad.

Naziv ponuditelja:

Adresa (poslovno sjedište):
OIB:
Poslovni (žiro) račun:
Broj računa (IBAN):
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke:
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):               DA           NE
Adresa za dostavu pošte:
E-pošta:
Kontakt osoba:
Tel:
Fax:

PONUDA

Broj ponude:
Datum ponude:
Cijena ponude bez PDV-a:
PDV:
Cijena ponude s PDV:
 
_____________________________
Ovjerava ovlaštena osoba ponuditelja
(ime i prezime, potpis)

Preuzmite - poziv na dostavu ponude Preuzmite - poziv na dostavu ponude

Objavljeno u Novosti

U multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Franjo Marković Križevci dana 12.11.2018.godine predstavljen je projekt „Aktivni i uključeni – mobilnošću i senzibilnošću do zaposlenja“, a kojeg provodi Udruga osoba s invaliditetom Križevci u partnerstvu sa Centrom za socijalnu skrb Križevci.

Ovim projektom, osobama s invaliditetom i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi omogućeno je stjecanje novih kompetencija za tržište rada, te da budu osnaženi za tržište rada i aktivno traženje posla putem motivacijskih radionica i osposobljavanja na računalima. Putem kampanje promicanja jednakih mogućnosti za osobe s invaliditetom i promicanja prednosti zapošljavanja osoba s invaliditetom podignuti će se razina svijesti javnosti u Križevcima, a i šire.

Konferenciju je otvorio i prisutne pozdravio Petar Gatarić, predsjednik Udruge osoba s invaliditetom Križevci, koji je istaknuo kako je rehabilitacija i zapošljavanje osoba s invaliditetom kompleksno područje, koje zavrjeđuje posebnu pažnju s obzirom da rad pruža osjećaj osobne, obiteljske i društvene korisnosti i uključenosti.

Voditeljica projekta Ivana Hrg Matušin predstavila je projekt te istaknula kako poslodavci uglavnom nisu svjesni mjera i financijskih poticaja koji postoje, a osim toga imaju i predrasude o učinkovitosti osoba s invaliditetom na radnom mjestu. -Projektom se želi povećati osvještenost poslodavaca o prednostima zapošljavanja osoba s invaliditetom i predviđenim mjerama za njihovo zapošljavanje. – kazala je Hrg Matušin.

Sanja Jakopović, ravnateljica Centra za socijalnu skrb Križevci, istaknula je zadovoljstvo što je Udruzi odobren još jedan projekt iz EU fondova kao i da su prepoznali ciljane skupine osoba kojima je potrebna podrška. -Prvenstveno se to odnosi na mlade, koji su na izlasku iz alternativne skrbi, gdje državne institucije imaju izazov u pronalaženju modaliteta kako te osobe osnažiti i kako im pružiti podršku. Upravo ovaj projekt doprinosi jednakim mogućnostima, jer omogućuje osobama s različitim vrstama invaliditeta sudjelovanje u projektu. -istaknula je ravnateljica Jakopović.

Prigodnim riječima prisutnima su se obratili i Željka Koluder Vlahinja, pročelnica županijskog Upravnog odjela za zdravstveno-socijalne djelatnosti, Sandro Novosel, pročelnik Upravnog odjela za odgoj, obrazovanje, kulturu, sport, socijalnu skrb, nacionalne manjine i turizam Grada Križevaca, Branko Hrg, saborski zastupnik, Vesna Kuterovac, predstojnica Područnog ureda Križevci HZZ-a,  te suradnice u projektu Ankica Ivančan i Sanela Štubelj.

Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“ a vrijedan je 516.702.53 kn.

 

Objavljeno u Novosti

Dana 30.10.2018. godine u Križevcima je održana cjelodnevna edukacija stručnih suradnika škola, pod nazivom Razvoj strukturirane podrške djeci u udomiteljskoj skrbi. Svrha edukacije bila je osnaživanja suradnje Centra za socijalnu skrb Križevci i osnovnih i srednjih škola na području teritorijalne nadležnosti Centra, a s ciljem pružanja sveobuhvatne podrške djeci u udomiteljskoj skrbi.

Radionica se održala u okviru trogodišnjeg programa Zajedno za djecu - programa podrške udomiteljstvu za djecu kroz pružanje usluga savjetovanja i psihosocijalne podrške djeci, udomiteljima, članovim udomiteljskih i bioloških obitelji te primjenu integriranog pristupa institucionalnih i izvaninstitucionalnih pružatelja socijalnih usluga. Program u partnerstvu provode Djeca prva i Centar za socijalnu skrb Križevci, a financira ga Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.  

U okviru edukacije, izvanredna profesorica dr.sc. Maja Laklija sa Studijskog centra socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu, održala je predavanje „Potrebe djece u udomiteljskoj skrbi i izazovi u njihovoj prilagodbi u odgojno-obrazovnom sustavu“. Ravnateljica Centra za socijalnu skrb Križevci, Sanja Jakopović, predstavila je zakonski okvir udomiteljstva za djecu, a svi sudionici edukacije sudjelovali su u analizi potreba te kreiranju plana daljnjih aktivnosti usmjerenih unaprjeđenju suradnje i razvoju strukturirane podrške djeci u udomiteljskoj skrbi.

Objavljeno u Novosti
Stranica 4 od 9

PRAVO NA PRISTUP INFORMACIJA

Pravo na pristup informacijama je pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji,

odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom.